Hallå!

En heldag i  skolan. Huvudet är trött! Måste dessutom städa här hemma. Det ser ut som f-n men garderoben är nu klar och jag är nöjd. Nu skall den bara fyllas. Var och köpte lite nytt dagen till ära. En lilla tunika 199kr, en grön tunika med knappar 149 kr och en stickad vinröd tröja 149kr allt från Gina Tricot. Mycket bra priser tycker jag. Behövs lite nytt i höstgarderoben. Dessutom blev det ett par jeans för 199kr från Lindex. Kanonpris för ett par snygga strechjeans. Nu är det färdigshoppat för denna månad. Nu har barnen fått det de behöver och jag fick lite nytt efter att ha slängt ut halva garderoben.
Igår fick jag en kartong full med 12 påsar med halstabletter som skall testas med familj och vänner. Har nämligen anmält mig till att bli Buzzador, då man får testa nya produkter. Fick citron, mint och eucalyptus. Kul att få testa! Får lite bilder på allt sedan. Strul med bildöverföringen. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Re: Ja du om det vore så väl att pengarna skulle shoppas för. Nu handlar det mer om att ha råd med räkningar och hyra vilket vi inte har den här månaden...

2007-08-29 @ 19:32:40
URL: http://jennysblogg.blogg.se
Postat av: Jenny

Blir spännande att se ditt nya dressingroom förresten =)

2007-08-29 @ 19:33:17
URL: http://jennysblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0