Trött

Hmm orkar knappt hålla mig vaken på kvällarna. Barnen har avlöst varandra med sjukdomar och både jag och sambon har varit sjuka. Imorgon måste jag vara hemma från praktiken och ta hand om sjuka barn. Börjar få lite julpanik nu när det två veckor kvar till jul. Ska försöka julstöka lite med barnen imorgon och baka pepparkakor och lussebullar. Ihelgen gjorde jag julgodis (smörkola och rocky road). Jag har sett dessa recepet på Leilas jul och jag rekomenderar dessa. Se på recept.nu under Leilas jul. Ihelgen har det varit mycket trevligt med flera fester. I lördags var det två på raken, först en kompis som fyllde 30 med mat och festligheter och sedan till en klasskompis. Mycket trevligt hela kvällen!

image85

image87

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska definitivt göra Rocky Road-godiset, goooott!

2007-12-12 @ 12:55:55
URL: http://jennysblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0