Trött

Nyss hemkommen från att ha varit i Sundsvall i helgen där jag tittade på Ladies Night med Martin Stenmark, Mikael Tornving och Kjell Bergkvist. Det var jättebra men lite kort. Det var 3700 kvinnor där så det var livat. Nu skall jag bara mysa med barnen och ta det lugnt. Imorgon skall jag på utbildning med språk för barn 3-9 år och det kan bli kul. Ha en bra kväll! Ikväll kl.21.00 är det första avsnittet av Van Veeteren och de kan jag rekomendera. Det är i från Håkan Nessers böcker. Svensk kriminal serie och det är mycket bra!
image70
Han är fin att titta på :o)

image71
21.00 på tv4 ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin fin, till och med i vit träningsoverall jue =)

2007-10-28 @ 19:37:03
URL: http://jennysblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0