Rensning!

Har fullt upp hemma just nu, för jag har fått för mig att det skall rensas överallt nu till hösten. Garderober, skåp och byråar. Allt skall göras. Känner att vi har så mycket saker som ej används och nu skall det bort. Vi har inte plats att spara allt. igår tömde jag en garderob i Isas rum och slängde mer eller mindre allt. Nu är den garderoben hennes prinssesgarderob, där hon har sina utklädningskläder. Hon blev överlycklig. 5 sopsäckar med skräp och gamla kläder skall till tippen idag. Det mesta var gamalt och sunkigt, så att sälja det kändes inte aktuellt. Resten av veckan blir lugnt och skönt. imorgon skall jag och en kompis och se på Mamma mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0