1 december

Idag har nedräkningen börjat till jul. Jag har aldrig fått upp barnen ur sängen så fort som i morse. Jag sade: Idag får ni börja öppna kalendern. Jippie och sedan var de uppe på tre röda. Helgen har annars spenderats med att kalasa i dagarna två. Lilleman är nu fyra och som han själv säger. Jag är en stor kille nu. Han hade sitt första riktiga kalas där han fick bestämma vilka som skull bjudas in. Han var jättenöjd med sitt kalas och alla fina presenter. Han hade dagen till ära en röd skjorta med svart slips. Visar bild senare. Jag fick också en jättefin present igår var kompisen S. Jag har letat mig fördärvad efter silvergardiner men ej hittat. Igår kom hon med en present till mig. Hon hade hittat sådana gardiner och köpt dem i present till mig. Hihi Vad snällt! Jag blev så glad!! Imorse såg vi även den nya julkalendern. Betyget: Ja så där. Lite konstig, hoppas den blir bättre. Barnen var tveksamma.


Årets julkalender på SVT.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå, är det inte dags för julklappstävling snart!!??

2008-12-03 @ 20:33:29
URL: http://jennysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0