Snart jul

Igår hade jag min sista lektion i skolan för detta år. Fick dessutom besked att jag klarat två tentor, så nu är allt avklarat innan jul. Skönt att slippa omtenta över jul. Nu sitter jag och skriver en tenta som skall vara inne efter jul i Januari, men jag har lite blockad i huvudet. Sitter och funderar på annat och om jag verkligen har köpt julklappar till alla. Jag har tre kvar men det får bli ihelgen som det fixas. Idag skall det pluggas städas och sedan till sista barngympan med knoddsen. Isa har uppvisning på lördag i sporthallen och det ska bli kul att se. De skall vara lejon, så det blir väl till att fixa ngt. Inte lätt att få tag på ngt ljusbrunt eller beigt nu. Dessutom har jag inte lust att köpa ngt nytt bara för en uppvisning. Nej nu måste jag ta tag i pluggandet igen! See Yah! GOD JUL!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att du fixade tentorna, men det visste jag ju redan =). Nu börjar mitt jullov, ska bli sååå skönt!! Ses!Kram!

2008-12-18 @ 14:58:03
URL: http://jennysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0