Trött på julmat

Har ätit julmat i flera dagar men idag blir det kalkon hos svärmor och det skall bli kanon. Det kan bli för mycket prinskorvar och köttbullar. Det enda jag inte tröttnar på är julskinkan. Att få börja varje morgon med en knäcksmörgås med skinka och senap. Mums! Julen har varit lugn och mysig med masoor av fina klappar. Jag fick mängder av presentkort, kläder, en platttång med multifunktioner, frotté och lite skönhetsprodukter. Mycket roligt. Var nere en sväng på rean idag men jag hittade bara kläder till barnen, så det fick bli till dem. Nu skall jag åka och äta kalkon. God fortsättning till alla!


Julskinka Mums!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kalkon är det bästa med julen!! Ska kanske kolla rean i morron, fick också presentkort, wihooo =)

2008-12-26 @ 18:02:17
URL: http://jennysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0