Ont!

Ligger och tycker lite synd om mig själv. Opererade knät igår och det var inget positivt. Läkren sade att det enda positiva var att det finns knappt ngt kvar som kan gå sönder i knät. Minisken paj, korsbandet var av. Nu är det bara rehabilitering som gäller. Jag kommer dock att ha ett instabilt knä. Kul!!! Ja men nu kan jag ialla fall räta ut mitt ben för första gången på ett år. Här kommer lite bilder på mina re fynd på HMs rea på nätet och lite vår nytt.
image99Hoodtröja 40kr

image100Tunika 40kr
image101Kjol 50kr
image102Nu lite vårnytt: Jeans 98kr till Flisan
image103Till lillen 98kr
image104klänning 79,50

image105blus 198kr
image106
reatröja 98kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0