Äntligen helgen över

Har jobbat hela helgen och jobbet var som en bastu. Det finns ingen luftkonditionering och jag svettas som en gris och all personal har varit trötta och på lite dåligt humör. Det skulle inte få vara lagligt att arbeta på ett sådant ställe. Luften stod still och idag har jag jobbat ett tolv timmars pass. I need a shower. Det rinner om mig! Imorgon är jag ledig och sedan har jag 4 arbetsdagar till semestern. Jippie! På fredag blir det fira av. En uppdatering om Kolmården: Barnen och jag tyckte det var jättekul (men varmt) och bäst vara Markolios delfinshow. Rasmus sade: Mamma vilka jättesuper fiskar. Jag gillar dom! :o) Det säger allt. Blir ett besök nästa år för vi hann inte se allt. Kolmården består ju till 90% av uppförsbackar och med 3 barn i en skrinda. Snacka om styrketräning, men kul hade vi. Vi åkte med min jobbarkompis och hennes dotter. Har ju även hunnit med och fylla år och ha fest. Mycket trevlig! Fick lite allt möjligt som kläder och inredning. Mycket uppskattat!

Fick en tröja som var för stor och som inte fanns i ngn mindre storlek så jag bytte till denna vackra klänning. Mycket nöjd! Jag gillar som sagt rutigt. Var bland höstnyheterna på Lindex.

Nej nu blir det duschen! See you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0