Nu börjas det med jobbet

Idag börjar mitt sommarschema. Jag börjar med kväll 13 till 21.30. Inte så kul med jag får sovmorgon i alla fall. M har semester så barnen har ledigt i en vecka. Synd bara att vädret är kasst. Längtar efter lite sol och värme, inte som förra sommaren! Jag har kollat in väderprognosen och den ser inte lovande ut. Regn hela midsommarveckan. Jag jobbar i och för sig hela midsommar men jag vill ändå ha sol!

Min lilla tjej håller på att bli stor. Idag kom hon och visade att hon har sin första lösa tand. Härligt! Det går så fort, om ett år börjar hon förskoleklass. Hon vill börja nu, men hon säger att fröken inte kommer lära henne något, för hon kan redan läsa, skriva och räkna. :o) Det är bra med själförtroende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0