Jippie salstentan klar!

Jaha då var en tenta klar och en till på fredag kvar. Känns jätteskönt att dagen är över men det kändes bra på tentan. Jag håller tummarna för att det gick bra. Dagen till ära handlade jag upp ett presentkort från i julas från Gina Tricot från min kära sambo. Jag skulle visa lite bilder men Ginas sida fungerar inte. Det går bra för mig med bilder just nu. Här kommer i alla fall lite bilder på mina fynd i Ullared.

image115

Det är en skjorta, pumaskor, strumpor och min favoritkärleksfilm The Notebok "snyft"

image116

Inte världens bästa bild men en tunika med sidenband och puffärmar.

image117

Lite nya kaffemuggar (Filippa K imitation) och ett sött godisfat till påsk.

Det blev självklart en massa snygga kläder till sambon och barnen med de orkade jag ej fota. Däremor skall ni få en bild på världens sötaste lampa till lillemans rum. Han älskar den!

image118
Lilleman tände lampan när jag fotade, därav skenet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill oxå åka! Like the shoes!

2008-03-12 @ 19:22:48
URL: http://jennysblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0