Helg igen!

Skönt med helg igen och en chans att ta det lugnt. Jag jobbade i och för sig i morse men bara mellan 8-12 och imorgon jobbar jag 17-21 men tiderna är helt okej. Längtar efter solen igen och hoppas att den kommer snart igen. Ikväll skall det grillas. Vet inte hur det kommer gå men det löser sig nog. Vi har paraply. Min sambo är på golfbanan i detta väder,kan inte vara kul! :o) Nu är det snart sommar och jag har lite saker som jag hittat till sommaren som vore kul att ha.

image148

Ett jättefint marokanskt fat 129kr Indiska

image149

Ett tårt eller kakfat från Indiska. Så fint!

image150

Cocktailglas från Indiska.

image151

Glassskålar från Indiska. Hmm tror jag skall önska mig ett presentkort på Indiska.

image152image153
En jättesötklänning och ett tufft linne till Isa från HM.

image154
En t-shirt från HM till Rasmus.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Känns ju lite desperat att spela golf i det här vädret, men de får skylla sig själva =)

2008-05-17 @ 15:45:57
URL: http://jennysblogg.blogg.se
Postat av: Keno

Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...

2008-05-20 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0