Värme

Vilket sommarväder vi fått. Igår var hur skönt som helst. Jag jobbade hela eftermiddagen och kvällen och på förmiddagen hade jag tenta. Jag hann dock sitta och njuta av solen på min rast. Idag skall det lappas sol och umgås med barnen. Vi har skaffat en studsmatta med skyddsnät, så nu blir det hoppa av. Jag fixk ett ryck i veckan och bokade in mig, svärmor och barnen att åka till Astrid Lindgrens värld 1 till 2 juni. Skall bli kul att komma iväg med barnen. Sedan jobbar jag ju till den sista juli. I augusti blir det semester. Skall införskaffa en pool på tomten, så barnen kan bada.image147
Här är en bild från förra sommaren när Isa och Rasmus byggde om deras lilla pool till en koja. Fin va!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Sommarvärmen vi har fått är helt underbar!!

2008-05-10 @ 07:42:19
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0