Ahh!

Salstenta i 6 timmar imorgon. Jippie vad roligt det skall bli. Sedan har jag en hemtenta i forskningsmetod till fredag. Vilken härlig vecka. På måndag börjar 6 veckors praktik och denna gången blir det en årkurs ett, en förskoleklass och förskolan. Det skall bli intressant att se skillnaderna mellan dessa verksamheter. Tänkte lägga ut lite bilder på mina Ullaredsfynd men min datakabel är försvunnen som vanligt så det får väl bli en annan gång. Nej! Tillbaka till dessa jäkla nyckelord!! See ya

Så här känns det i min hjärna just nu!

image114


Kommentarer
Postat av: Jenny

6 timmar låter ju mindre kul=/ Lycka till! Kramis!

2008-03-11 @ 22:02:29
URL: http://jennysblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0