Helg igen!

Skönt med helg och lite firande. Har fått jobb på en förskola och börjar i augusti. Skönt för då kan jag ta ledigt med barnen i sommar. Jag hade tur och fick fler tjänster men jag valde denna förskolan för den skall öppnas och allt kommer att vara nytt. Kul att få vara med och starta något nytt. Känns jätteroligt! Nu är det bara bita ihop och köra på i 2,5 månader och sedan är det slut på lärarprogrammet. Det känns både kul och lite ledsamt. har ju varit i skyddad verksatd i 3,5 år nu. Jag hoppas att alla mina kompisar i basgruppen kommer att hitta tjänster men det ser väldigt ljust ut för flera har redan fått tjänster. Idag fick jag en jättefin present av Jenny för att jag fått jobb. Tack det var så snällt av dig! Det var jättefina örhängen. Ihelgen blir det lugnt och skönt. imorgon blir det melodifestival med några vänner och familj. Hoppas ni alla får en bra helg!


Jag och Isa som snart börjar f- klass. Vad tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0