Praktikvecka

Är ute på en praktikvecka på min partnerskola och det är roligt och lärorikt. Problemet är att när man ej varit där på ett tag så blir man helt slut efter en dag där. Igår kväll somnade jag klockan halv åtta med barnen. Huvudet var helt borta. Känns mycket bättre idag och ikväll skall jag hålla mig vaken till Idol och So you think you can dance. Gillar talangtävlingar helt enkelt. Idag är det även de sista avsnitten med Gillmore girls. Ska spelas in! Har sett det till och från från början av serien.  Nu börjar det bli kallt ute så jag är på jakt efter lite tjocka tröjor. Skall till Ullared om en månad men behöver nog innan dess. Gillar dessa från Ellos! Gillar dessutom en stickad väst från Ellos men den bilden var knas! Ha en bra kväll!





image46image47

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har den bruna koftan i garderoben. Bra smak du har =)

2007-09-12 @ 19:02:55
URL: http://jennysblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0