Ibland hinner man med mycket!

Idag känns det nästan som jag har hunnit med hur mycket som helst. Jag kom hem vid 4 och jag har städat ur garaget, bakat kanelbullar, lagat mat, hängt och vikt tvätt och lekt med barnen ute. Dessutom har min mamma och Tobbe varit här och fixat min bil. Gud vad effektiv jag är idag! Jag bakar ju inte ens bullar 2 ggr per år. Tänkte dock ta med mig till min Praktik på torsdag. Det är sista dagen för denna gången. Dessuotm skall Isa och Rasmus få vara med hela eftermiddagen. Roligt! På fredag bär det av till Stockholm. Mycket trevligt. Skall shoppa lite och bara njuta. Fika lite och äta ngt gott! Längtar redan!!

image145

Kommentarer
Postat av: Jenny

Flitig du är! Kul med Stockholm. vad ska du shoppa? Kram!

2008-04-22 @ 21:42:10
URL: http://jennysblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0