Ledig fredag!!

Härligt med en ledig fredag efter en lång vecka med praktik. Nu är jag glad att jag tog en extra vecka på praktiken och är ledig varje fredag. Det behövs. Jag har haft fullt upp med planeringar, loggböcker och att hinna med att arbeta med barnen. Det är mycket runt om, som behövs göra. Man blir dessutom trött av alla ljud hela dagen när man jobbar på en förskola. Det är något som jag måste vänja mig med. I dag skall jag ta det lugnt. Isa har en kompis här och jag och lillen spelar lite data. Efter lunch skall vi till en kompis som har byggt hus i Strängnäs och som snart skall ha sin första bebis. Ska bli kul! Vi har pratat om det i ett halv år men som sagt nu blir det av.

Vi hade tjejkväll i lördags och det var jättekul. Vi kom överens om att sluta ha dåligt samvete över att vi inte hinner träffas. Det är ju faktiskt  så att alla har fullt upp med jobb, familj och plugg etc. Skönt att det får ta lite tid innan vi hinner träffas utan att jag behöver ha dåligt samvete. Jag vill ringa men tiden räcker inte alltid till med plugg, familj och jobb.

Det är snart dags för min morfars 90 års dag med hela släkten så nu måste jag hitta ngt snyggt att ha på mig. Barnen har jag klara. Jag funderar på ngn klänning eller tunika.'
image139Skulle kunna tänka mig denna från Lindex.

Kommentarer
Postat av: JB

Vad blir det ikväll?

http://vastertorp.blogg.se/1208498717_vad_blir_det.html

2008-04-18 @ 09:19:48
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med att byta bakgrundsfärg nämligen :). Bra blogg du har förresten.

2008-04-18 @ 09:28:31
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0