Sista tenta innan nästa termin!

Japp då var termin 4 avklarad på högskolan. Har inga lektioner denna vecka men en tenta om estetiska ämnen som skall in på måndag nästa vecka. Tänk att när man sitter hemma och skriver tenta så är allt roligare. Tänkte möblera om, städa, tvätta och ta ut julsakerna i garaget. Mitt mål idag är att skriva två sidor till. Har skrivit två, så då är jag uppe i 4 sidor och det skall vara 5 - 8 sidor så då får jag skriva cirkus tre till. Jaja det fixar sig. Nästa vecka börjar termin 5 och då byter jag klass och läser med alla lärare. Skönt med lite nya människor efter ett år med samma klass. Nej, nu skall det pluggas, men vem vet kanske kommer jag hinna skriva två gånger idag (bara för att slippa plugga :o) ).

image92

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till!

2008-01-14 @ 16:19:15
URL: http://jennysblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0