Bra fredag den 13:e

Hallå! Känns bra. Praktiken är klar för gott. Fick jättefina vitsord från min handledare. Vi var lite roliga. Hon sade så fina saker att jag blev helt tårögd och hon blev helt tårögd för jag skulle sluta. Känns både kul och lite vemodigt! Sedan fick vi svar på vårt utkast på c uppsatsen och hon var väldigt nöjd! Yihaa! Känns kul eftersom hon är ganska hård. Dessutom var min lilla stjärna på kurirens framsida idag med värsta skidvurpan. Hon åkte skidor för första gången på dagis igår och vurpade under deras hasalopp och hamnade på kurirens framsida. Jätterolig bild! Måste köpa den. Dagen  innan hade mina barn dessutom blivit dagens läsarbild i tidningen med deras snögubbe. Folk på jobbet frågade om mina barn alltid är i tidningen. Nope never! Detta var ett undantag! :o) Trevlig helg!

Bilden som blev dagens läsarbild i kuriren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0