Fullt ös!

Skolan har varit hysterisk på sistone med massor att göra. Har börjat med min c uppsats samtidigt som jag skall skriva en pedagogisk meritportfölj. Lite mycket! Ihelgen blir det dock lugnt. Isabelle fyller 6 år idag och det skall bli barnkalas för hela slanten och släkt och vänner. Dessutom fyller min mor och två vänner år under denna helg! Grattis alla! Hoppas ni får bra dagar och roliga presenter. Själv sitter jag och längtar efter våren och kikar efter lite klänningar. Fick syn på dessa
från Indiska. I like!


Kanske något för examensmiddagen!


Grattis världen bästa Isa på din 6 års dag! Vi älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror ni har räknat fel, hon föddes ju alldeles nyss...

2009-01-24 @ 13:21:14
URL: http://jennysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0