Ibland har man tur

Idag har vi varit på isstadion med barnen. De har premiäråkt på skridskor och det gick jättebra. De var duktiga och tyckte det var roligt. Måste bara åka och köpa mig själv ett par skridskor nu. Alla andra i familjen har nu.

Jag måste delge vilka kap jag gjorde på Ellos häromdagen. Jag har velat ha en riktigt fin matta, men jag tycker att de är för dyra. Nu hittade jag en sådan som jag ville ha på rean för 299, nedsatt från 999 kr. Jippie! Deesutom hittade jag en hissgradin för 79kr, som jag också tittat på. Ibland har jag tur!

Min fina matta!


Hissgardinen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rackarns snygg matta! Jag hänger gärna med på griller, det är ju snart sportlov :)

2009-02-01 @ 17:44:55
URL: http://jennysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0